אישור עבודה בגובה

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

אנשים שעובדים בגובה העולה על שני מטרים, מחויבים לעבור קורס, ולקבל אישור עבודה בגובה. לשם כך, עליהם להירשם לקורס המועבר על ידי מדריכים מוסמכים. לאחר צליחת הקורס בהצלחה, יקבלו המשתתפים אישור עבודה בגובה. חשוב להדגיש כי ללא האישור, במידה ותעבדו בגובה, אתם בעצם עוברים על החוק. במדריך הבא נרחיב מה הוא אישור עבודה בגובה, מה היא חשיבותו, ומה יקרה לאלו שלא ישתכנעו ובכל זאת יעבדו ללא אישור עבודה בגובה.

מה זה אישור עבודה בגובה?

אישור עבודה בגובה בזול הוא בעצם האסמכתא שמקבל העובד, המאפשרת לו לעבוד בגובה כחוק, ומכסה אותו ביטוחית במידה של תאונה או פגיעה כלשהי. מעל גובה של שני מטרים, מחויב העובד לעבור את הקורס, שיזכה אותו באישור הנכסף.

החשיבות של אישור עבודה בגובה

מלבד האסמכתא הביטוחית, האישור תקף לשנתיים. חשיבותו היא שהוא מבטיח את כשירות העובדים, ואת רעננות החומר. האישור מבטיח לנו כי העובד יודע את כלל הידע שעליו לדעת, בכדי לבצע עבודה תקינה ובטוחה.

העונש למי שיעבוד הגובה ללא אישור עבודה

מלבד סכנת החיים, והחשש לפגיעה גופנית, מי שיעבוד בגובה ללא אישור עבודה, חשוף לקנס כספי גבוה מאוד. בנוסף לכך, במקרה של תאונה חלילה, המעסיק יהיה חשוף לתביעה אזרחית ופלילית גם יחד, עקב רשלנות. מצב זה, יגרום למעסיק לאבד את הזכאות שלו לקבל את כספי הביטוח. ההמלצה היא לא לקחת סיכון, ולהכשיר את כלל העובדים בגובה כנדרש על פי חוק.

איך מקבלים אישור עבודה בגובה

כמו שכבר ציינו, בכדי לקבל אישור עבודה בגובה עליכם לעבור קורס. אורך הקורס הוא שבעה ימים, ומחיר הקורס הממוצע הוא 2500 שקלים. חברות רבות מממנות עבור העובדים שלהם את הקורס, שבסופו תוכלו לעבוד בגובה בצורה חוקית ובטוחה. חיילים משוחררים זכאים לממש את סכום הפיקדון על קורס העבודה בגובה.

מה לומדים בקורס?

בקורס לומדים כמה נושאים ותכנים מרכזיים. הראשון, הוא אמצעי הבטיחות, הנהלים והכללים עליהם יש לשים דגש. בנוסף, בקורס מלמדים כיצד לפעול במצבים בהם נופלים חלקים למטה, או מצויים סכנת נפילה עצמית. לאחר המבוא, כל עובד ילמד את הדגשים הספציפיים לתחום העיסוק שלו, ויקבל כלים פרקטיים.

אילו עובדים יזדקקו לאישור עבודה בגובה?

עובדים אשר עובדים בתחום התקנת הפרגולות, תיקון דודי שמש, גיזום עצים, ואפילו ניקיון חלונות ותריסים בגובה, יצטרכו לעבור את הקורס, ולהוציא אישור עבודה בגובה. גם לעתים, בתחום הבניה והשיפוצים, ייאלצו העובדים להוציא את האישור.

לסיכום, אישור עבודה בגובה נועד לשמור על בטיחות העובד והסובבים אותו. לפעמים, הרצון לעגל פינות, ולוותר על הסמכה חוקית, לחסוך כסף, ועוד, יכול לעלות לכם ביוקר, וחיי אדם יכולים להיפגע. במידה ואתם זקוקים להכשרה, הירשמו, ושמרו על חייכם הכה יקרים לכם ולמשפחה שלכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!