מעבדת כיולים – מה היא עושה ומדוע היא משמעותית? 

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

אחד המכשירים החשובים והמשמעותיים ביותר לעבודה, בין אם זה בבתי עסק, מעבדות, מוסדות מחקר, מוסדות בריאות ובמקומות אחרים, הם מכשירי מדידה שיכולים לבצע בדיקות שונות ולספק תשובות מהימנות, בהן אפשר להשתמש על מנת להתקדם הלאה בתהליך העבודה.

על מנת שאותם מכשירי מדידה יוכלו לעבוד ולספק נתונים אמינים, הרי שיש צורך לכייל אותם מעת לעת, ובוודאי אם חשים שהנתונים אינם אמיתיים. בין היתר, מדובר על מכשירים למדידת משקל, מכשירים למדידת לחצים, מכשירים למדידת טמפרטורה, מרחקים ושורה ארוכה של נתונים שיכולים לעזור לנו בתהליך העבודה. 

מי שיכול לעזור לנו להחזיר מכשירי מדידה לא מדויקים למדידה נכונה ואמינה, היא מעבדת כיולים. במעבדה זו עובדים אנשי מקצוע עם כלים ואמצעים שונים, אשר מאפשרים להם לכייל את מכשירי המדידה בשביל שיהיה ניתן לחזור לתפקוד סדיר. הכיול נעשה אחרי אבחון של המוצר והבעיה איתה הוא מתמודד, ואז בוחנים כיצד אפשר לכייל אותו בשביל שיהיה ניתן להחזיר אותו לשימוש סטנדרטי. 

מעבדת כיולים חייבת לכלול מכשירים שונים שמאפשרים לכייל את מכשירי המדידה בצורה אופטימאלית, אך לפני כן הצוות שעובד במקום, צריך להשתמש במכשירים הרלוונטיים בשביל לבצע את המדידות, בשביל לאבחן את הבעיה, וכן הוא צריך להשתמש באמצעים הנדרשים בשביל שיהיה ניתן לבצע את הבדיקות שאחרי התיקון. רק אז יהיה אפשר להחזיק את המוצר אל בעליו, כשהוא תקין לחלוטין. 

איך בוחרים מעבדת כיולים?

בעיקרון, כל מי שרוכש מכשיר מדידה, מסוג כזה או אחר, אמור לקבל שירות דרך המקום ממנו הוא רכש את המכשיר, בין אם זה בכל מה שקשור להיבטים של כיול, ובין אם זה בהיבטים אחרים. בפרט זה נכון בשנים בהן המכשיר נמצא תחת אחריות החברה. מי שאיננו מקבל שירות כזה, יכול תמיד לפנות אל מעבדות חיצוניות שיספקו לו את השירות. 

בשביל לבחור מעבדת כיולים בצורה נכונה, צריך לבחון אילו שירותים המעבדה מספקת, באיזו רמה, עד כמה היא נחשבת אמינה, מקצועית ואיכותית, ואילו היבטים של שירות היא יכולה לספק, מעבר לתהליך הכיול. למשל, לקחת את המוצר מבית העסק, להחזיר אותו אליו, לספק הסבר מקצועי כיצד לעבוד בצורה נכונה עם המכשיר בשביל שהבעיה לא תחזור ועוד. 

מדוע חשוב לעבוד עם מעבדת כיולים?

גם אם אתם מחזיקים מכשירי מדידה פשוטים, לכאורה, בבית העסק, עדיין יהיה נכון מצידכם לעבוד באופן צמוד ועקבי עם מעבדת כיולים. זאת על מנת שתוכלו לקבל שירות בכל עת, לכל עניין. 

היכולת של המעבדה לבדוק כל מכשיר ומכשיר ולספק לכם את כל המידע הנדרש, בשביל שתוכלו להשתמש בהם בצורה אופטימאלית ולקבל את התוצאות הרלוונטיות עבורכם, הרי שאתם צריכים להיעזר בשירותיה של מעבדה זו, בשביל לשמור שהמכשירים יהיו אמינים ומדויקים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

רישיון קבלן: איך אפשר להוציא?

רישיון קבלן הוא רישיון שאדם או חברה חייבים להיות בו כדי שיוכל לעבוד כקבלן. המשמעות היא שהם אינם עובדי החברה, אלא נשכרים על ידי החברה

חברת ההדברה המקצועית

לחברת ההדברה המקצועית יש מקום מוגבל להקמת מלכודות ותחנות עבור לקוחותיה. הדבר מקשה על קליטת כל הלקוחות הפונים לשירותי הדברה על בסיס יומי. כדי לפתור

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!