כמה עולה בדק בית – התשובות לכל השאלות

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

ביצוע בדק בית, הוא פעולה נפוצה טרם הכניסה לבית חדש מיד ראשונה, ומיד שנייה גם יחד. התהליך מתייחס לבדיקת הבית בשלבי הבנייה, והמטרה שלו היא לאתר תקלות וליקוים הקיימים במבנה. התיקון בשלב זה, יהיה לכם זול משמעותית מאשר בהמשך. במדריך הבא נענה על כל השאלות שיש לכם לגבי בדק בית.

כמה עולה בדק בית?

אנשים רבים, נרתעים מהשאלה כמה עולה בדק בית, ומעדיפים להימנע ממנו כדי לחסוך בעלויות. חשוב להבין, שאסור לוותר על בדק בית ואמנם הוא כולל הוצאה כספית, אך עם זאת, הוא יחסוך לכם עלויות של תיקונים בעתיד, שיעלו הרבה יותר. מחיר בדק הבית, מושפע מגודל הדירה. בדק בית בדירה פרטית יעלה בין 1450 שקלים, עד 1700 שקלים. לעומת זאת, לדירה עד חמישה חדרים בדק בית יעלה לכם בין 700 שקלים עד 1400 שקלים. המחירים הללו כוללים בדיקה פיזית, בדיקה של אישורי הדירה, ובדיקה שהדירה עומדת בתקנים של המדינה.

בדק בית לראש שקט

בנוסף לעובדה כי בדק בית מחיר לצרכן  יחסוך לכם בעלויות, ויאתר תקלות, בדק בית גם נותן לכם רוגע ושקט. אנשים אשר לא יבצעו בדק בית חיים בחשש יומיומי כי הבית עומד על תילו והשקט שבדק הבית נותן לכם, הוא חסר תחליף. הידיעה כי אתם חיים בבית תקין ובטיחותי ללא כל סכנה, היא יקרת ערך, במיוחד בבית עם ילדים קטנים.

תהליך בדק בית – מה זה כולל?

על פי חוק המכר, בעזרת אנשי מקצוע שונים, ייבדק הבית על מנת לבדוק את הפעולות שקבלן הבנייה ביצע. הבדיקות כוללות בדיקת ליקויים, והפקת דו"ח. הדו"ח יועבר לבעל הנכס, ולקבלן הבנייה. הדו"ח כולל תקלות שהתגלו, ושינויים שצריך לבצע בבית. עובדה זו גורמת לכם להיות מעורבים בתהליך. וודאו כי כלל התקלות שהוזכרו בדו"ח מטופלות כדי להבטיח הצלחה מלאה של תהליך בדק הבית.

דוגמאות לתיקונים וליקויים

הדברים אשר נבדקים בעת ביצוע בדק בית מכילים פרמטרים רבים, אך אספנו עבורכם כמה מהדוגמאות המרכזיות. בעת בדק הבית מסתכלת החברה המבצעת על עבודות השלד, בדיקת התשתיות, איטום הבטון, בדיקת נזילות, צנרת המים, מערכת החשמל ועוד.

בדק בית, רק עם אנשי מקצוע

בכדי לבצע את בדק הבית באופן יעיל ואיכותי, בחרו בחברה מקצועית ואמינה, ואל תתפשרו על חברה "חאפרית". זכרו, שלפעמים הרצון לחסוך יכול לעלות לכם ביוקר, ובדק בית אשר יתבצע על ידי חברה שאינה מקצועית מספיק, ולא תמצא את כלל הליקויים הקיימים במבנה, יכול להוות סכנת חיים של ממש.

לסיכום, בדק בית הינו הליך חשוב שאין לוותר עליו בשום פנים ואופן. בעזרת חברה מקצועית, הנדסאי או קבלן, תוכלו לאתר את התקלות הקיימות בנכס, לחסוך בכסף, ולהיכנס אליו בראש שקט וחיוך גדול.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!