החלפת ארונות חשמל לארונות פח

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

כיום, רוב ארונות החשמל עשויים פח. עובדה זו הופכת אותם לבטיחותיים ועמידים בפני שריפה. עם זאת, התמונה לא הייתה תמיד ורודה כמו עכשיו. בעבר, רוב ארונות החשמל היו עשויים עץ, דבר מסוכן, שכיום גם אסור על פי חוק. אז אם אתם עדיין מחזיקים בארון חשמל העשוי עץ, החלפת ארונות חשמל לארונות פח היא פעולה שכאדי לכם לעשות, ומהר. במדריך הבא נסביר באלו עלויות כרוכה הפעולה להחליף ארונות חשמל ממתכת, האם ארון פח הוא בטוח לגמרי, וניתן עוד מידע חשוב בנושא, כמו יתרונות של ארון פח.

החוק במדינת ישראל

כמו שכבר ציינו, על פי חוק, יש לייצר את ארונות החשמל מחומר הגלם פח. פח מהווה עיבוד של מתכת, והוא מספק לארון החשמל הגנה ברמה מעולה, אך דקה. בעבר, ארון החשמל היה עטוף עץ. דבר זה גרם לסכנות ותאונות רבות, מים יכלו לחדור לארון, ומקרי ההתחשמלות היו גבוהים בהרבה. כל אלו הובילו להחלטה לחוקק חוק על פיו כל ארון חשמל חייב יהיה להיות עשוי מפח.

יתרונות של החלפת ארונות חשמל לארונות פח

לארון חשמל העשוי ארון פח ישנם כמה יתרונות. מלבד בטיחות, ארון פח משדר יוקרה ואסתטיות. אספנו עבורכם את כלל היתרונות בבחירה בארון העשוי פח.

עמידות

דלתות פח לארונות חשמל חומר הפח, נחשב לחומר עמיד שלא מושפע משינויים במזג האוויר. ארון חשמל, צריך להיות סגור הרמטית, כך שחומר עמיד הוא יתרון עצום של ארון פח. לעומת ארון עץ, ארון פח אינו מתכווץ או משנה צורתו עקב שינויים סביבתיים.

מניעת שריפות ודלקות

ארון חשמל, במיוחד באזור ילדים או מקום חיצוני, מהווה סכנה לשריפה או דלקה. עץ הוא חומר דליק, לעומת דלתות פח שלא יכולות להתלקח, ויוצרות שכבת הגנה נוספת.

סגירה הרמטית

ארון חשמל העשוי פח, הוא בעל סגירה הרמטית, בשונה מארון עץ. הסגירה תקשה על ילדים לפתוח את הארון שלא לצורך, ושומרת על בטיחות ברמה גבוהה.

במקרה של סכנה

במקרה של חלילה היווצרות שריפה או דלקה, העשן יצטבר בתוך הארון ההרמטי, האש תיחנק, ולא יגרם נזק לאף אדם.

עלויות של החלפת ארונות חשמל לארונות פח

מחיר של החלפת ארון חשמל לארון פח מושפע מגורמים כמו גודל הארון, מיקומו, סוג הפח, ועוד. לכן, קשה להגיד מחיר מדויק. בשביל לסבר את האוזן, החלפת ארונות חשמל לארונות פח תעלה בין 300 ל-1000 שקלים.

האם ארון העשוי פח הוא בטוח במאה אחוז?

התשובה לשאלה הזו היא לא. גם אם החומר עשוי פח, אין זה מבטיח כי הארון בטוח במאה אחוז. חשוב לשים לב כי בעל המקצוע המתקין הוא מקצועי, ומשתמש בפח איכותי, סגירה הרמטית, ומקפיד על כל נהלי הבטיחות. אם העבודה מתבצעת באופן רשלני, איכותי ככל שיהיה החומר, קיימת סכנה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!