מודד מוסמך תל אביב

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

בונים בית חדש באזור תל אביב? מבצעים שינויים משמעותיים בבית הקיים שלכם, שינויים המחייבים הוצאת היתר בנייה ומעורבות של מהנדס או אדריכל? אם כן, זה אומר שאתם גם זקוקים לשירותיו של מודד מוסמך תל אביב ובשורות הבאות מסבירים לכם המקצוענים של חברת מודדים ישראל מה זה בדיוק מודד מוסמך, מה התפקיד שלו בפרויקט שלכם ואיך תוכלו למצוא את המודד הנכון עבורכם.

אז מתי נדרש מודד מוסמך ולמה?

בחיפוש אחר מודד מוסמך תל אביב יכולה להציע לכם אינספור אפשרויות בכל אזור גוש דן, אבל לפני שאתם יוצאים לחפש את איש המקצוע שלכם וודאו תחילה שאתם אכן זקוקים לו. מודד מוסמך הוא איש מקצוע שתפקידו הוא לבצע מדידות בשטח ולבצע סימונים בשטח בהתאם לתכנית הבנייה. ישנה תכנית בנייה שכוללת בתוכה מידות, שיפועים ופרופורציות, ונדרש איש מקצוע וציוד מתאים בכדי לתרגם את התכנית הדו ממדית שעל הנייר, לעולם התלת ממדי שבו אנו חיים ועוד יותר מכך, לשטח הספציפי שבו מבוצע הפרויקט. ככלל, מודד מוסמך הוא איש מקצוע שנדרש בכל פרויקט בנייה חדשה וכן בפרויקט שיפוץ שמחייב הוצאת היתר בנייה. הצורך בהיתר בנייה מתקיים כאשר נדרשים שינויים מבניים במרחב החיצוני לבית ובמכלולי השלד המרכזיים בתוך הבית ואלו גם השינויים המבניים שמחייבים מעורבים של מודד מוסמך תל אביב.

היכן אפשר למצוא מודד מוסמך?

כאמור, בחיפוש אחר מודד מוסמך תל אביב יכולה להציע לכם די והותר אפשרויות. יחד עם זאת, לא כל איש מקצוע שמציג את עצמו כמודד מוסמך הוא אכן כזה. מודד מוסמך חייב לעבור תהליך מסודר של הכשרה, הסמכה ורישוי, שמתחיל ברכישת השכלה בתחום הגאודזיה הנלמד כיום בטכניון בחיפה. לאחר השלמת הלימודים שאורכים 3-4 שנים, על המודד לעבור בהצלחה מבחן הסמכה מטעם המרכז למיפוי ישראל ואז יוכל גם לשלם אגרת רישוי ולהפוך למודד מוסמך ומורשה. את אגרת הרישוי על המודד לחדש מדי שנה בתמורה לאגרה של מספר מאות שקלים.

כל המודדים המוסמכים והמורשים הפעילים בישראל מופיעים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ושם גם תוכלו למצוא אותם. המשמעות היא, שאם אתם מחפשים מודד מוסמך תל אביב, אתם לא רוצים לחפש אותו בדפי זהב או באינטרנט, אלא במאגר המודדים המוסמכים. אם יש לכם המלצה ספציפית על מודד מוסמך ספציפי שפועל בתל אביב, תוכלו בהחלט לעבוד איתו, אך ודאו שהוא אכן מופיע במאגר המודדים של המרכז למיפוי ישראל.

עבודתו של מודד מוסמך תל אביב היא עבודה חשובה מאוד מבחינה הנדסית, וכל טעות מדידה יכולה להוביל לשלל בעיות בתהליך הבנייה וברישום שלו. על כן, אתם בהחלט רוצים להקפיד שאיש המקצוע שאותו אתם שוכרים, הוא איש מקצוע מוסמך ובעל הרישוי המתאים מטעם הרשות הממשלתית האחראית לו, ובמקרה הזה המרכז למיפוי ישראל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!