מודד מוסמך חיפה

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

האם אתם צריכים מודד מוסמך? מה תפקידו של המודד המוסמך במסגרת פרויקט בנייה? האם מודד נדרש גם בפרויקט שיפוצים? האם אתם הם אלה שצריכים לשכור את המודד או שזאת אחריות הקבלן המבצע או אולי המהנדס? בחיפוש מודד מוסמך חיפה יכולה להציע לכם לא מעט אפשרויות, בעיקר לאור העובדה שלימודי הגאודזיה שיושבים בבסיס ההשכלה של מודדים מוסמכים, נלמדים בטכניון בלבד. תשלבו את זה עם העובדה שתהליך בחירת מודד מוסמך הוא תהליך פשוט למדי ותגלו שמציאת מודד מוסמך לא אמורה להיות הדאגה שלכם בפרויקט. בשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של מודדים ישראל על תפקידו של המודד המוסמך.

למה נדרש מודד מוסמך ובאילו סוגים של פרויקטים הוא נדרש?

כפי שאמרנו קודם לכן, בחיפוש אחר מודד מוסמך חיפה יכולה להציע לכם לא מעט אפשרויות ובהמשך גם נספר לכם היכן תוכלו למצוא את כולם. השאלה היא האם אתם בכלל זקוקים למודד מוסמך כזה, שכן לא כל פרויקט זקוק למודד מוסמך. ובכן, העניין הוא כזה: בכל פרויקט בנייה חדשה נדרש מודד מוסמך ובכל פרויקט שיפוצים שכולל שינויים מבניים המחייבים היתר בנייה. בניגוד לקבלן ביצוע, מודד מוסמך הוא לא איש מקצוע שמגיע לאתר הבנייה מדי יום ביומו, אלא אחראי על ביצוע מדידות במספר שלבי מפתח לאורך הפרויקט.

בשלב הראשון, נדרש מודד מוסמך בכדי לבצע מדידות וסימונים בשטח, בכדי להנחות את אנשי הביצוע, היכן עליהם לבצע את עבודתם. כך למשל, מודד מוסמך הוא הגורם המקצועי האחראי על סימון המיקומים המדויקים של קידוחי הכלונסאות, סימון גבולות המגרש, סימון קווי המתאר של המבנה על פי תכנית הבנייה והיתר הבנייה וכן הלאה. המודד המוסמך הוא למעשה הגורם המוסמך לסימון כל נתון מידה בשטח. עליו לקחת את המידות המופיעות בתכנית הבנייה ולתרגם אותן אל המרחב התלת ממדי בו אנו חיים – גובה, מרחק, רוחב, אורך, עומק של כל פריט בתהליך הבנייה. בהמשך הדרך, על המודד המוסמך לבצע מדידות של השלבים הבנויים בכדי לוודא שנבנו על פי המידות הנכונות ובכדי להתחיל בתהליך הכנת השרטוט הסופי של המבנה, שישמש לצורך רישום המקרקעין של הנכס.

מי אחראי לגייס מודד מוסמך חיפה והיכן אפשר למצוא אותו?

כאמור, בחיפוש אחרי מודד מוסמך חיפה יכולה להציע לכם שלל אפשרויות ואת כולן תוכלו למצוא במאגר המודדים המוסמכים של ישראל. מאגר זה מנוהל על ידי המרכז למיפוי ישראל שהיא רשות ממשלתית ציבורית המפקחת על רישוי המודדים המוסמכים בישראל. במאגר זה תוכלו למצוא בקלות מודד מוסמך חיפה וגם להיות בטוחים שהוא מוסמך, מורשה ומאושר על ידי הרשויות. במרבית המקרים, את המודד המוסמך מביא איתו הקבלן או מהנדס הבניין, אבל כאשר אתם מנהלים את פרויקט הבנייה שלכם בעצמכם, אלו אתם שצריכים להיות אחראים שמודד כזה אכן יהיה בפרויקט, בין שאתם מגייסים אותו ובין שהקבלן או המהנדס לוקחים זאת על עצמם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!