מודד מוסמך בבאר שבע

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

בחיפוש אחר מודד מוסמך בבאר שבע, הדבר החשוב ביותר שעליכם להקפיד עליו הוא שאתם שוכרים מודד שהוא אכן מוסמך ושאוחז ברישיון בתוקף. מודד מוסמך הוא מקצוע חשוב וקריטי לשלמות המבנית וההנדסית של כל פרויקט בנייה ולכן יש להקפיד מאוד על ההסמכה שלו, ממש כפי שמקפידים בבחירת מהנדס. אם תבחרו לעבוד עם מודד שאינו מוסמך או אפילו מודד מוסמך שהרישיון שלו אינו בתוקף, כל טעות בעבודתו תהיה באחריותכם הישירה ועל הסיבות לכך מסבירים לכם אנשי המקצוע של חברת מודדים ישראל, המספקת שירותי מודד מוסמך בבאר שבע.

האם מודד מוסמך צריך רישיון?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן. כל מודד מוסמך בבאר שבע או בכל מקום אחר בארץ, חייב לעבוד ברישיון אותו הוא מקבל מהמרכז למיפוי ישראל (מפ"י) שהיא רשות ממשלתית האחראית על כל נושא המיפוי בישראל ובין היתר אחראית גם על המודדים המוסמכים והרישוי שלהם. בכדי להפוך למודד מוסמך, יש להשלים לימודים מקצועיים בתחום הטופוגרפיה והמדידות. לימודים אלה נקראים לימודי גאודזיה והשלמתם אפשרית כיום בטכניון בלבד. לאחר השלמת הלימודים שאורכים 3-4 שנים, על המודד לעבור מבחן הסמכה מטעם המרכז למיפוי ישראל ורק לאחר שעבר את המבחן, הוא הופך למעשה למודד מוסמך, אבל שם זה לא נגמר.

מודד מוסמך הוא כאמור תפקיד חשוב ומרכזי וכל טעות שלו יכולה להוביל לשורה של בעיות בתהליך הבנייה. בהתאם לכך, המדינה מבקשת לפקח על המודדים המוסמכים בצורה אדוקה ואת זה היא עושה באמצעות תהליך רישוי של מודדים מוסמכים. כל מודד מוסמך המבקש לפעול בישראל, חייב לקבל רישיון מטעם המרכז למיפוי ישראל, ועליו לחדש את הרישיון הזה בכל שנה בתמורה לתשלום אגרה של מספר מאות שקלים.

מדוע מדובר במקצוע כל כך חשוב ומפוקח?

שוו בנפשכם שאתם שוכרים מודד מוסמך בבאר שבע לצורך תהליך הבנייה של ביתכם החדש והמודד מסמן את מיקומי היסודות של המבנה ואת גבולות המגרש, אבל הוא לא מסמן אותם בצורה מדויקת. כל תהליך הבנייה מבוסס כעת על המדידות והסימונים השגויים שלו בשטח ובתום תהליך הבנייה, הבית שלכם נמצא למעשה מחוץ לגבולות המגרש שהוקצה לו והיסודות אינם מספקים לו את היציבות המבנית הנדרשת. זוהי רק דוגמא אחת לחשיבות של מודד מוסמך בבאר שבע או בכל מקום אחר ולאור העובדה שמודד מוסמך מעורב בכל המדידות והסימונים של המבנה בשטח, יש גם הרבה מקום לטעויות, שאותם אתם כמובן רוצים למנוע.

על כן, כאשר אתם מחפשים מודד מוסמך בבאר שבע, אתם רוצים למצוא אותו תחילה במאגר המודדים המוסמכים והמורשים בישראל ואת המאגר הזה תוכלו למצוא באתר האינטרנט של המרכז למיפוי ישראל. ככלל, כל מודד מוסמך שמופיע במאגר תחת הקטגוריה של מודד מוסמך בבאר שבע, יכול להתאים לכם. יחד עם זאת, אתם בהחלט יכולים לבדוק מספר מודדים כדי לוודא שאתם סומכים על האדם שעומד מולכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!