מודד מוסמך בדרום

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

נכנסים לפרויקט בנייה באזור הדרום? מבקשים לבצע שיפוץ נרחב שכולל שינויים מבניים מחוץ למבנה או ברכיבי שלד בתוך המבנה? לפני שאתם מתחילים, אתם צריכים למצוא מודד מוסמך בדרום שיבצע עבורכם מדידות נדרשות. המדידות הנדרשות הללו, נדרשות בשלבים השונים של תהליך הבנייה, החל מהשלב של עלייה לקרקע, דרך שלב הביצוע וכלה בשלב הגשת המסמכים לרישום מקרקעין. הנה כמה דברים שמספרים לכם המומחים של חברת מודדים ישראל ושכדאי לדעת על מודד מוסמך, על התפקיד שלו ועל דברים שצריך לבדוק כדי לבחור את המודד המתאים.

אז מהו מודד מוסמך ומהו תפקידו?

לפני שאתם יוצאים למסע חיפושים אחרי מודד מוסמך בדרום, בואו נבין לרגע מהו מודד מוסמך ומהם התפקידים שהוא אמור למלא בפרויקט שלכם. מודד מוסמך הוא איש מקצוע בעל השכלה בתחום הגאודזיה, לימודים שניתן להשלים כרגע בטכניון בלבד. לאחר השלמת הלימודים שאורכים 3-4 שנים, על המודד לעבור מבחן הסמכה שלאחריו עליו להירשם כמודד מוסמך במרכז למיפוי ישראל (מפ"י). תפקידו של המודד המוסמך הוא לבצע מדידות הקשורות לקרקע ולמבנה ולבצע סימונים שינחו את הגורמים המבצעים בתהליך הביצוע.

כל תהליך בנייה או שיפוץ מבוסס על תכנית בנייה שלמעשה מתארת את המבנה על גבי הנייר. תכנית בנייה זו מבוססת על מידות מדויקות, מרחקים ופרופורציות ואת כל אלה צריך לתרגם אל המרחב התלת ממדי בתוכו אנו חיים. ברמה הפשוטה ביותר, קבלן הביצוע חייב לדעת היכן נמצא המגרש בו יש לבנות את המבנה, מהם המיקומים המדויקים בהם יש לבצע קידוח כלונסאות לבניית היסודות, היכן בדיוק עוברים גבולות קווי המתאר של הבית, עד איזה גובה עליו לבנות כל קומה, היכן עליו להניח מנול לביוב וכן הלאה. כל אחד מהרכיבים הללו מסומנים על גבי שרטוט המבנה בתכנית הבנייה, והמודד המוסמך הוא איש המקצוע שמבצע את המדידות בעולם האמיתי ומסמן את המיקומים הנדרשים שינחו את קבלן הביצוע.

מעבר לכך, מודד מוסמך בדרום צריך להמשיך ולפקח על תהליך הבנייה לכל אורכו בכל הקשור למידות המבנה. עליו למדוד שלבים מוגמרים במבנה בכדי לאשר את מידותיהם, לוודא שהם עולים בקנה אחד עם תכנית הבנייה והיתר הבנייה ולהתחיל להכין את שרטוט המבנה שיהווה לבסוף חלק בלתי נפרד מרישום המקרקעין של המבנה.

איך תבחרו מודד מוסמך בדרום?

ככלל, אתם לא צריכים להשקיע מאמץ צרכני מיוחד בתהליך הבחירה והגיוס של מודד מוסמך בדרום. כל שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של המרכז למיפוי ישראל, שם תמצאו את מאגר המודדים המוסמכים בישראל, מתוכו תוכלו לבחור כל מודד מוסמך בדרום, ליצור איתו קשר ולגייס אותו לפרויקט. בשיחה עם המודד כדאי בהחלט לוודא שהוא מתמחה בפרויקטים בהיקף ובסוג של הפרויקט שלכם, אך אין צורך בביצוע בדיקות נוספות מעבר לכך. אם המודד מופיע במאגר המודדים של מפ"י, הוא בהחלט כשיר לעבוד איתכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!