מודד מוסמך ארנונה

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

אחד השירותים היותר פופולאריים בו פוגש מודד מוסמך את האדם מן הרחוב הוא מדידת נכס לצרכי ארנונה. ישנם כמובן שירותים רבים שמוצעים על ידי מודד מוסמך ארנונה הוא רק אחד מהם. יחד עם זאת, עיקר פעילותו של מודד מוסמך הוא באתרי בנייה ושיפוצים בהם הוא נשכר על ידי הקבלן או המהנדס וללקוח הקצה אין כל קשר איתו. במקרה של מדידת נכס לצרכי ארנונה, או לכל צורך אחר, מודד מוסמך הוא איש המקצוע שאתם רוצים שיבצע עבורכם את העבודה ובשורות הבאות מסבירים לכם המומחים של חברת מודדים ישראל למה ומדוע.

למה נדרשת מדידת נכס?

לפני שאתם יוצאים לחפש מודד מוסמך ארנונה, בואו נבין תחילה למה נדרשת מדידת נכס ואיך היא מבוצעת. מדידת נכס הוא תהליך שבו נמדד הנכס בצורה יסודית מקיר לקיר, מרצפה לתקרה, מפינה לפינה ובכלל. בתום המדידה, ניתן למעשה לשרטט את הנכס באמצעות המידות שנלקחו. מדידה זו נדרשת למטרות שונות ובכלל זה ביצוע רישום מקרקעין עבור הנכס, קביעת גובה חיוב הארנונה בגין הנכס, מדידה לפני מכירה וכן הלאה. בכל המקרים האלה, ייתכן שיש לכם כבר את מידות הנכס וייתכן שלא, אבל בכדי לוודא את המידות בפועל, וישנם לא מעט מקרים בהם המידות בפועל שונות מהמידות הרשומות, יש לבצע מדידה נוספת ואותה מבצעים באמצעות מודד מוסמך ארנונה.

מדוע חשוב לבצע מדידת ארנונה באמצעות מודד מוסמך?

מדידת נכס לצרכי ארנונה נדרשת כאשר קיימת מחלוקת בין בעל הנכס ובין הרשות המקומית לגבי גובה הארנונה שנגבית מבעל הנכס. אם למשל, גובה מכם הרשות המקומית ארנונה בגין שטח נכס שהוא גדול יותר ממה שאתם יודעים, ואתם רוצים לעדכן את שטח הנכס ברשומות של הרשות המקומית, יהיה עליכם להזמין את המודדים של הרשות המקומית או לבצע את המדידה בעצמכם. בכדי שהמדידה שלכם תהיה מקובלת ברמה המשפטית על הרשות המקומית, היא צריכה להתבצע על ידי מודד מוסמך ארנונה, וגם במקרה הזה, עשויה העירייה לשלוח מודד משלה בכדי לוודא את הנתונים.

בכל מקרה, אם אתם כבר מזמינים איש מקצוע ומשלמים לו בכדי למדוד את הנכס שלכם, אז כדאי שהדו"ח הסופי המרכז את המידות שנלקחו, יהיה מסמך קביל משפטית ומסמך כזה יכול להיות קביל משפטית אך ורק אם המדידות נערכו על ידי מודד מוסמך ארנונה. מודד מוסמך במקום מגוריכם תוכלו למצוא במאגר המודדים הישראלי המופיע באתר האינטרנט של המרכז למיפוי ישראל, שהיא הרשות שאחראית על הסמכת ורישוי מודדים מוסמכים בישראל. חברת מודדים ישראל מספקת מגוון רחב של שירותי מדידה לאתרי בנייה, פרויקטים של שיפוצים וכמובן מדידות שונות של נכסים למטרות שונות ובכלל זה לצרכי ארנונה. מודדים ישראל תשלח אליכם מודד מוסמך ארנונה שיפיק עבורכם דו"ח קביל משפטית לכל מטרה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!