כיול מכשיר מדידה של מודד מוסמך

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

על מנת לוודא שמכשיר מדידה יהיה תקין ויציג תוצאות אמת יש לבצע לו כיול מדי תקופה. לכל מכשיר מדידה ישנם תנאים שונים ודרישות אחרות, חלקם זקוקים לכיול מדי חודש ואחרים יזדקקו לתוקף ארוך או קצר יותר.

כך או כך, הכיול הוא חלק מהותי מאוד בתהליך התפקוד של מכשירי מדידה. ללא כיול – לא תוצג תוצאה מדויקת וככל הנראה התוצאות שנלוות או כרוכות בתוצאות המדידה יהיו בעיתיות ושגויות.

איך צריך לכייל מכשירי מדידה?

מכשירי מדידה חייבים בכיול תקופתי וקבוע כאשר הדרך הנכונה והראויה ביותר לביצוע הכיול היא במעבדה מוסמכת ומקצועית אשר מתמחה בכיול ובנוסף לביצוע הכיול גם מפיקה דוחות אודות התהליך. כפי שאנו נוהגים לטפל ברכב או בדירה שלנו ע"י הגורמים המקצועיים והמוכשרים ביותר – כך יש להתנהל גם בכל הנוגע לכיול מכשירי מדידה.

אין להתפשר על כיול עצמאי או של גורם חובבן מכיוון שבמרבית המקרים הכיול יבוצע באופן לא נכון ויוביל לשגיאות רבות נוספות. למעשה, תהיה זו טעות מתגלגלת שעלולה להוביל למצב הרסני ומסוכן בחלק מן המקרים. אם עדיין אינכם מבינים למה חשוב לכייל בהתאם לתקן, תוכלו להתייעץ עם מודד מוסמך.

מהו מודד מוסמך וכיצד נושא הכיול רלוונטי לגביו?

תפקידו של המודד המוסמך לבצע מדידות להיתרי בנייה ועוד. מודד מוסמך מתעסק גם ברישוי עסקים, מדידות לתמ"א ומעניק ליווי מקצועי לאורך כל התהליך. כל מודד מוסמך יאמר ויצהיר חד משמעית כי הוא יכול להבטיח ששירותיו יבוצעו במומחיות אך ורק אם הוא יוודא שנעשה כיול למכשיריו.

מודד מוסמך עובד עם חברות פרטיות, בתי עסק, אנשים פרטיים, משרדי ממשלה ועוד – כל אלו דורשים ממנו לספק תוצאות מדידה מדויקות ולא מעזים לחשוב על שגיאה, ולו המינורית ביותר. המדידות שנעשות על ידי מודד מוסמך מספקות מידע שקשור לתכנות ופיתוח, לצרכי רישום, אדריכלות ועוד. במידה ולא יבוצע כיול למכשיריו של המודד המוסמך – כל בדיקותיו ומדידותיו יהיו לשווא ואף עשויות לסכן ולפגוע בהמשך תהליך הבנייה או כל תהליך אחר שהוא לוקח בו חלק.

האם מודד מוסמך יכול לכייל לבד את המכשירים שלו?

יתכן כי תהליך הכיול אפשרי באופן תאורטי לביצוע עצמאי אך תהיה זו שגיאה מרכזית מאוד ואף מהותית אם המודד יבצע את הכיול בעצמו.

כפי שצוין קודם לכן, לא כדאי ואף אסור לזלזל בתהליך הכיול וחשוב מאוד שזה יתבצע במעבדה מוסמכת העומדת בתקנים הבינלאומיים וכל זה בכדי שהכל יתנהל כשורה ובצורה המקצועית והנכונה ביותר. אין להתפשר על כך וכל מודד מוסמך ומנוסה יאמר כי הוא לא שוקל פעמיים את נושא הכיול ופונה תמיד למעבדות מוסמכות העוסקות בכיול מכשירי מדידה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:
מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!