מודד מוסמך בצפון

בטיחות לפני הכל! אל תסמכו על מודדים ללא הסמכה!

מחפשים מודד לביצוע מדידות לצורך תכנון בנייה, רישום, ארנונה או כל מטרה אחרת? ייתכן שאתם כבר יודעים וייתכן שלא, אבל בישראל חייב שירות מדידה להיות מסופק על ידי מודד מוסמך בלבד. אדם שמבצע מדידות ללא ההסמכה והרישוי הנדרשים על פי פקודת המדידות, עובר למעשה עבירה פלילית שבצידה עונש. אז מיהו מודד מוסמך? איך אפשר למצוא מודד מוסמך בצפון? האם כל מודד מוסמך הוא מודד טוב עבורכם? על השאלות הללו נענה בשורות הבאות.

מיהו מודד מוסמך?

מודד מוסמך על פי פקודת המדידות הוא אדם שהשלים תואר אקדמאי במדעי הגאודזיה, מקצוע שבישראל ניתן ללמוד אך ורק בטכניון, ושלאחר השלמת התואר עבר בהצלחה את מבחני מרכז מיפוי ישראל (מפ"י) לצורך הסמכה כמודד מורשה ומוסמך. כמו כן, מודד מוסמך צריך לחדש את רישיונו אחת לשנתיים באמצעות תשלום אגרה, כשאי תשלום האגרה משמעותו אובדן ההסמכה. חשוב להדגיש כי את לימודי המדידה ניתן להשלים הן במסגרת תואר הנדסי שבסופו יחזיק המודד גם בתואר מהנדס והן במסלול לא הנדסי. אם מצאתם מודד שנראה לכם מתאים עבורכם ואם הוא בעל ההסמכה והרישוי הנדרשים אך ללא תואר הנדסי, אין בכך כל פסול ואת זה חשוב לדעת.

איך תמצאו מודד מוסמך בצפון?

מרכז מיפוי ישראל הוא הגוף שמאגד ומפקח על כלל המודדים המוסמכים בישראל. באתר האינטרנט של המרכז מפורסמת רשימה מלאה של כלל המודדים המוסמכים בישראל. בכל מקרה בו אתם זקוקים למודד מוסמך, כדאי וחשוב לאתר אותו ברשימה, בין שלאחר שמצאתם מודד שמתאים לכם ובין שאתם מעוניינים להיעזר ברשימה כמקור מידע למציאת המודד מלכתחילה. ברשימה תוכלו למצוא גם מודד מוסמך בצפון בהתאם לפרטי ההתקשרות והכתובת שמצוינת עבור כל מודד המופיע ברשימה.

האם כל מה שצריך לעניין אתכם הוא שהמודד הוא מוסמך?

ובכן, התשובה היא כן ולא. תחום המדידה בישראל הוא תחום שזוכה לתשומת לב רבה מצד הרגולטור וזוכה גם לפיקוח הדוק. פיקוח זה מסתמך אמנם בעיקר על דיווח של אזרחים לצד פיקוח יזום מינורי יחסית, אך ההתנהלות היא חד משמעית ובלתי מתפשרת ולכן מודדים מוסמכים מקפידים מאוד על עבודה על פי הוראות פקודת המדידות ומעצם זאת אתם יכולים להיות רגועים יחסית עם כל מודד שמחזיק בהסמכה הנדרשת מטעם מרכז מיפוי ישראל.

יחד עם זאת, שירותי מדידה הם כמו כל שירות אחר שאנו נעזרים בו במהלך חיינו וזה בהחלט לגיטימי אם אתם מבקשים למצוא מודד שמעבר להסמכה שלו, זוכה גם להמלצות חיוביות, לחוות דעת מקצועיות ובכלל איש מקצוע שיש לכם כימיה איתו ואתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו ולהאמין בו. לחילופין, אם אתם נתקלים במודד מוסמך שעליו אתם מקבלים דווקא המלצות שליליות ואולי מגיע אליכם מידע על פעילות לא חוקית או לא הוגנת שלו, זה בהחלט לגיטימי אם תימנעו מעבודה איתו על אף הסמכתו ואולי אף תרצו להביא את הדברים לידיעת מרכז מיפוי ישראל לבדיקתו. אבל אתם מבחינתכם רוצים להבטיח גם את ההסמכה של המודד על פי חוק, וזה ברמת חשיבות עליונה, וגם את היותו איש מקצוע שמספק שירות אדיב במחיר הוגן, שגם הם מרכיבים מכל שירות מקצועי שאנו צורכים ובהחלט לגיטימי לעמוד עליהם בבחירת איש המקצוע שלנו.

הדבר היחיד שעליו אתם לא רוצים לוותר גם אם יש לכם המלצת זהב ביד, הוא היותו של המודד, מודד מוסמך. מדידות שיבוצעו על ידי מודד בלתי מוסמך יכולות להוביל לצרות צרורות בפרויקט ואף להקשות עליכם תהליכי רישום של הנכס.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

אז מה היה לנו בכתבה:

מודדים ישראל
מודדים ישראל

חברת מודדים ישראל היא חברה מקצועית וותיקה, המציעה שירותים הנדסיים לענף הבניין ולשוק הנדל"ן והתשתיות בכלל. בחברה תוכלו למצוא צוות שלם של מודדים מוסמכים, בעלי דיפלומה רשמית של הטכניון או של מוסדות לימוד מקבילים בחו"ל במקצוע הגאודזיה המהווה את הבסיס לעבודת המודד. כל המודדים בחברה רשומים כמודדים מוסמכים במאגר המודדים המוסמכים של המרכז למיפוי ישראל ועמידה מרשימה זו בכל תנאי החוק והאתיקה המקצועית, מהווה בעצמה סיבה טובה לבחון את החברה יותר לעומק.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם!

מודדים? מעוניינים לפרסם את עצמכם באינדקס המודדים שלנו?

POOL WORK
התקנות בריכות תובנות של מודד מוסמך

כשמדובר בהתקנות בריכות, הזמנת מודד מוסמך היא חיונית להבטחת פרויקט מוצלח. מודד מוסמך מחזיק בידע ובמומחיות להעריך במדויק את האתר, לקבוע את המיקום הטוב ביותר עבור הבריכה ולשקול את כל האתגרים הפוטנציאליים שעלולים להתעורר. הגישה המוקפדת שלהם והקפדה על הפרטים הקטנים תורמים לתהליך התקנה חלק, וכתוצאה מכך בריכה העומדת בכל דרישות הבטיחות והרגולציה.

איך מיישרים רצפה עם מדה מתפלסת?

רצפה לא אחידה עלולה לגרום לשורה של בעיות, החל מסכנות מעידה ועד לקשיים בהנחת ריצוף חדש. יישור רצפה באמצעות מדה מתפלסת, הוא דרך יעילה להבטיח

הוצאת רישיון קבלן

רק במדינות בודדות בארה"ב יש חקיקה המסדירה את הנפקת רישיון הקבלן. מדינות רבות מחכות שהחוקים הפדרליים יעברו לפני שיבצעו שינויים בתקנות שלהן. נכון לעכשיו, אין

יציקת בטון

המילה בטון באה מלטינית, שפירושה "להתקשות". כאשר בוחנים את המשמעות של בטון, מילה זו עשויה להתייחס למשהו שנבנה פיזית או למשהו שניתן לראות ולגעת על

שיפוצים בבת ים וראשון

שיפוץ בבית פרטי יכול לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של צורות. ניתן לשפץ רק כמה חדרים בבית כגון: חדר האמבטיה או המטבח, ניתן לשפץ את

התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!